Hoe spreek je dit uit?

``bordeaux rood``

borduawks rood??? ik weet het gewoon niet...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
2.2K

Het beste antwoord

boordow rood
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bordoo root.

Toegevoegd na 6 minuten:
Oh en als je het echt op de Franse manier wilt uitspreken, doe dan zo'n rollende Franse R. Die spreek je als Nederlander het beste uit als een vrij harde G. Dus: Bogdoo root (volledig fonetisch)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je spreekt dit uit als: Bordo rood.

Groetjes,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is altijd moeilijk om de uitsprak van een woord te vinden.

van dit woord is het: bordoo root

maar tegenwoordig zijn er veel vertallmachines die het ook al gelijk uitspreken. dus je hoeft je nooit meer af te vragen hoe je iets zegt, gewoon even googlen.

succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst zeggen Bordoo root en dan genieten. Proost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bordoo root
of bordoo roezje