Hoe vind ik het type energieaansluiting van bedrijven als student?

Beste leden,

Voor een schoolonderzoek heb ik informatie nodig over type energieaansluitingen van bedrijven en organisaties bij mij in de regio. Nu heb ik al veel gevonden (ean codeboek), maar nergens een bron of methode om te kunnen achterhalen of een bedrijf nou een grootverbruik of een kleinverbruik aansluiting heeft. Ik ben bang dat ik deze informatie niet kan achterhalen, maar weten jullie misschien een bron of kenmerken van 'als ze dit hebben, dan ook dat..'

Alvast reuze bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Techniek

Antwoorden (1)

De methode lijkt mij is het te vragen bij het bedrijf / de bedrijven. De technische dienst kan het je beslist vertellen, en als je verteld waarom je het wilt weten (school) zullen ze vast meewerken.