Moet je uitwerkings boeken kaften?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat zijn uitwerkingsboeken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee joh,dat is niet nodig en alleen maar extra werk(wie houd er nou van boeken kaften?!)
Gewoon een etiket met je naam erop is genoeg.

Antwoorden (5)

Bedoel je met uitwerkingsboeken boeken waar je in gaat schrijven? Dus boeken die alleen jij gebruikt en die je aan het einde van het jaar mag houden? Boeken die je dus eigenlijk hebt gekocht, en niet gehuurd?

Die hoef je niet te kaften, maar het is wel handig om ze wèl te kaften, zodat ze niet of minder snel beschadigd raken, en je ze dus werkelijk tot het einde van het jaar kan gebruiken.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 volgens mij zijn uitwerkingsboeken idd boeken met aantekeningen, opdrachten die je zelf mag houden. (heb er nog nooit van gehoord) ;-)
Nee zeker niet,
maar als je het graag voorjezelf netjes wilt hebben.
dan ja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je antwoordenboekjes bedoelt. Het is slim om za te kaften zodat je weet welke van jou zijn. Het is natuurlijk niet verplicht om ze te kaften. Mijn tip is om ze met de kaft of een etiketje te merken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kaften is nooit verplicht, maar als je de boeken aan het eind van het jaar weer moet inleveren, is het wel zeer verstandig. Als ze beschadigd zijn, draai jij voor de kosten op.

Indien je de boeken mag houden, is het natuurlijk niet nodig, behalve als je ze graag netjes wilt houden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een uitwerkingsboek is een antwoordenboek, dat dus herbruikt kan worden. Ik ga er vanuit dat op je boekenlijst staat dat je het boek huurt, dus ik zou het boek wel kaften. Uiteraard is kaften niet verplicht, maar het bespaart je een boete.