ben 25 jaar sinds kort werkloos woon op mn eigen ww is gestopt bleef werk zoeken tevergeefs wat nu?

reden van de vraag is dat ze blijven zeggen dat ik geen recht heb en dat ik maar agter een kassa moet gaan zitten .ik heb constant naar werk gezocht bij alles en nog wat en mn ww is stop gezet is voorbij ik zou dan vier maanden moeten solliciteren maar ben al meer dan zes maanden bezig en zeggen tog dat ik geen recht heb .maar de huur enz gaat ook gewoon door vandaar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zo snel mogelijk een WWB-uitkering aanvragen met aanvullende uitkering voor uitwonend. Je hebt 4 weken wachtgeld, dus ook zo snel mogelijk jezelf inschrijven bij het werkbedrijf. In onze gemeente is het zo dat je onder de leeftijd van 27 jaar in een traject terecht komt voor scholing of werk. Er wordt wel gekeken wat bij je past, maar als er werk wordt aangeboden moet je dat accepteren en anders wordt je gekort op je uitkering.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kleine toevoeging, onder de 27 kom je in een traject TENZIJ je een startkwalificatie hebt. Dan heb je wel recht op ww (en dergelijke instanties)