Geldt er voor het Café ook een minimum leeftijf?

Omdat er meer gediscussieerd mag worden en meer open vragen gesteld mogen worden, vraag ik mij of of er ook een minimum leeftijd voor Café-bezoekers geldt, en wat deze dan is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee hoor, gewoon 16, net als op GV. Alleen hoe je jonkies buiten houdt lijkt me nog geen makkelijke opgave. Dat is het hier ook niet. Maar dat wil niet zeggen dat we niet gewoon over 16+ onderwerpen moeten kunnen discussieren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In tegenstelling tot de reallife café's, waar 18 tegenwoordig eerder regel is dan uitzondering, is het Goeievraag café voor iedereen van 16 jaar en ouder.