Hoe kan je mensen volgen zonder dat ze een vraag hebben gesteld?

Dat zou ik wel willen weten. Want ik heb hier ook een vriendin die hier op zit en ik wil haar volgen en helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kunt hier niet "volgen" zonder enige inspanning.
Wat je wel kunt doen is het volgende intikken in de adresbalk van je browser:
http://www.goeievraag.nl/profiel/[XXXX]

en op de plaats van [XXXX] type je dan de naam van de gebruiker waar het om gaat.
Je zit nu in haar profielpagina en daar kun je precies zien welke vragen zij gesteld heeft of welke antwoorden zij gegeven heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon zijn naam zoeken en dan op ze account te klikken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
UHM GEEF ERG SNEL ANTWOORD MAAR , WIE EN WAAROM WIL JE VOLGEN ZONDER DAT DIEGENE EEN VRAAG GESTELD HEEFT.
Bij geen gestelde vraag is er niets te volgen zou ik denken. Ik kan er naast zitten een optie is op naam zoeken zodat je kan zien wat haar eventuele hulpvraag is door de vragen te lezen die zij volgt.
Als je op de andere manier volgen bedoeld zeg ik wegwezen hier en naar de dokter!!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze kunnen toch antwoord hebben gegeven zonder zelf een vraag te stellen?