Ik heb een paar KLM Huisjes, hoe weet ik of deze echt zijn?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.7K
ronron1212
8 jaar geleden
hoe weet je dat het klm huisjes zijn?
ze zijn vroeger ook uitgegeven door andere organisaties en ze zijn te koop in Volendam en op meerdere plekken in nederland,
paulus811
8 jaar geleden
ronron1212, het staat onderop of het klm huisjes zijn.

Antwoorden (1)

Onderop de huisjes staat 'Blue Delfts exclusively made for KLM by Bols. Amsterdam 1575'

Dit zijn huisjes die je krijgt als je business class vliegt met KLM. Overigens is er weinig reden om ze na te maken, want de 'echte' worden massaal aangeboden voor rond de 5 euro.
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
En onderop de nagemaakte huisjes staat: "‘Blue Delfts exclusively made in Chine. 2016"? Een vervalser kopieert die tekst toch ook? Toch een plus, voor de tweede alinea, lijkt me inderdaad geen reden om ze na te maken.
paulus811
8 jaar geleden
Inderdaad SimonV, een vervalser kopieert ook die tekst. Je weet alleen dat ze echt zijn als je ze in het vliegtuig gekregen hebt.