Betaald McDonald's stagevergoeding?

Betaald McDonald's stagevergoeding? Ben 16 jaar doe MBO 1 Bol opleiding 2 dagen per week stage

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Ja, McDonald's betaalt een stagevergoeding.

http://www.studentenwerk.nl/vacatures/49395-super-stage-op-de-afdeling-communicatie-bij-mcdonalds-nederland-in-amsterdam
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook voor MBO 1 Bol opleiding en zijn ze dat verplicht ? & Betalen ze ook reiskosten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry Cath maar jouw link gaat echt niet over een MBO opleiding en dan heeft de VS het zelfs over het allerlaagste MBO niveau twee dagen per week. Jouw link bewijst dus helemaal niets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Pelle: Begrijp ik, maar is een advertentie van McDonald's waarin ze duidelijk maken dat ze stagevergoedingen betalen. Ik mag als bron geen: "Eigen ervaring" meer opvoeren, maar in de tijd dat ik nog bij de Mc werkte hadden we ook regelmatig stagiaires van verschillende MBO-opleidingen over de vloer, die gewoon ook keurig een vergoeding uitbetaald kregen. @ANmpje: Reiskosten betalen ze voor zover ik weet dan weer niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je weet het echt niet C4th, een BOL 1 niveau is zo laag en ze betalen eerder bij een BBL opleiding en meer bij meerdere dagen. Het is gewoon niet verplicht om een stagevergoeding te betalen en soms betalen ze juist wel de reiskosten en verder niets. Ik zeg niet dat je antwoord fout is maar aan je link heeft al niemand wat. Verder mag je wel zeggen dat het uit eigen ervaring is maar dat mag je niet invullen bij 'bron'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met je weet het echt niet bedoel ik dat niemand dat met zekerheid kan stellen, niet dat jij er niks van weet ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In principe betaalt McDonalds iedereen die daar daadwerkelijk aan de slag is, dus het zal niet anders zijn met een BOL opleiding dan met een MEAO.
Maar goed... enige dat vraagsteller dan kan doen is bellen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een BOL1 opleiding dat is wel even drie niveau's lager dan een MEAO en dan dus maar 2 dg per week. Het kan dus best zo zijn dat er teveel begeleiding nodig is en dat ze daarom niet betalen. Het hoeft niet, het kan...