Hoe vind ik mijn oude school terug?

Ik wil niet alleen weten waar m’n oude school is, ook info en klasgenoten terug vinden die erop hebben gezeten.
Het probleem is en dit is het enige wat ik weet:
Dat het na mijn vertrek niet lang erna, samen is gefuseerd met 2 ander scholen of is verhuisd.
Vroeger was de naam De Bethlehemschool in Arnhem, ligging van straat naast Raapopseweg. En het is al meer dan 10 jaar geleden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Alstublieft:
(zie link)

Toegevoegd na 2 minuten:
Schoolbank is een website waar je heel veel scholen en eventuele oud-klasgenoten kunt terugvinden.
De school die u zoekt was gevestigd op de Spiekmanlaan in Arnhem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk gewoon schoolbank.nl en daar vind je de Bethlehem school gewoon ik heb een link bijgevoegd van de school.
ronron1212