Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bestaat liefde via internet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik heb een leuke website voor jou. je kunt ook op MSN etc. doen. hier is de site:
www.chatmetmij.com

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja zeker.
Juist via internet kunnen hele diepe verstandshoudingen ontstaan, omdat je vaak alleen gedachten uit kan wisselen (en geen lichaamsvloeistoffen).
Op die manier kan je iemand heel goed leren kennen en gaan houden van de persoon aan de andere kant van het scherm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kan verliefd op iemand worden terwijl je hem of haar niet gezien hebt. Dus alleen maar gemaild mee hebt of op MSN. Als je dat bedoeld tenminste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let wel dat 'liefde' iets anders betekent dan 'verliefdheid'.
Ik antwoord volmondig "ja". Ik heb mijn huidige vrouw uit Rusland via internet leren kennen. Omdat ze buitenlandse is, ook nog eens niet EU, moet je alle rompslomp via de IND ook nog overwinnen. Dus als dat na alle geduld geen liefde meer is dan weet ik het niet meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor. Ik heb iemand ontmoet via internet. Ik denk dat we zeker een jaar gewoon gechat hebben als we elkaar virtueel tegen het lijf liepen. Je kan verliefd worden op iemand puur om hoe hij is zonder hem ooit in het echt gezien te hebben. Ondertussen wonen we al 3 jaar samen en zijn zwanger van ons tweede kind!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt wel degelijk verliefde gevoelens krijgen , voor iemand die je alleen maar digitaal ' ontmoet' hebt. Zulke gevoelens gaan soms zelfs zo diep, dat betrokkenen niet geloven kunnen dat er anderen zijn, wiens liefde bestendiger, dieper, heftiger of mooier is.
Maar het moment van de ' echte' ontmoeting is voor deze mensen wel verschrikkelijk spannend.
Liefde heeft namelijk ook een andere kant. Een kant die lastig te benoemen is, omdat hij ook niet rationeel c.q. beredeneerbaar is.
Ik kan geen betere term vinden dan: chemie. Mensen komen elkaar tegen en er is wel of geen chemische reactie. Zelfs geur speelt hier nog een rol.
Ik heb stapelverliefde mensen gesproken, waar het in een oogopslag over was, zodra zij de andere partij in levende lijve zagen.
Best griezelig, vind ik. (Heb beroepshalve vrij veel met dergelijk leed te maken gehad) Mensen zijn soms al helemaal ' ingericht' op de nieuwe partner in hun leven. (gescheiden, huis gekocht, vermogen besteed aan nw leven, enz. enz.) en dan blijkt de walging, afkeer, ontnuchtering of noem maar op, toe te slaan zodra de ander in de buurt komt.
Mijn advies: wees voorzichtig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding