Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar koop je ( een goedkope ) mooie pruik voor een themafeest?

Dus:1 die er wel een beetje mooi uit ziet( niet zo nep als uit een feestartikelenwinkel) en liever niet duurder dan €25.
En die goed blijft zitten, liefst met zo'n haarband aan de bovenkant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
789
Kimath
12 jaar geleden
mooi uitzien en onder de 25 euro gaat je niet lukken. Het materiaal dat een pruik er echt uit laat zien is nu eenmaal duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hoeft geen echt haar te zijn( die zijn echt duur),synthetisch is prima,het is maar voor een feestje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk kan je dat heel gemakkelijk op internet vinden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

je kunt die bij kledingverhuurbedrijven wel huren, dat is nog altijd een stuk goedkoper dan zelf aanschaffen.

Toegevoegd na 4 minuten:
als je op google kledingverhuur intikt met daarachter de provincie waar je woont, krijg je een aantal kledingverhuur adressen te zien. Succes!

Toegevoegd na 33 minuten:
in onderstaande link tref je heel veel redelijk geprijsde pruiken aan, kun je online bestellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik hem koop kan ik hem misschien in weer eens gebruiken.(voor een ander feest ofzo)
Dan is huren toch zonde van het geld, vindt ik.
Ik heb goede ervaring met R&M Feestartikelen. De kwaliteitspruiken. Kosten 30 euro. Via Ebay kan je ook goedkoop pruiken vinden. Ik had er laatst ééntje op de kop getikt voor 14 euro. Maar helaas duurt het wel lang als het uit Hong Kong moet komen. Dus ik zou voor R&M gaan. Verder kan je nog kijken bij hairs4u2.

Kanekalon is de meest realistische synthethische vezel. Dit type pruik zoek je dus waarschijnlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding