Jezelf een schop onder je k..t geven en iets gaan doen met je leven.Er zijn meer mensen die het slechter getroffen hebben dan beter dan jezelf.Verander je leefwijze.Zorg dat je voldoening vindt.Kijk wat je kunt veranderen en begin NU!

Toegevoegd na 3 minuten:
Loop eens met een glimlach op je gezicht door de stad,dan moet je eens opletten hoeveel mensen je vriendelijk begroeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het positieve van elke dag in te zien, en te voelen. Voel het in je hoofd en vooral in je hart. Als dat niet lukt, kan je je misschien eens in je eigen psyche verdiepen. Het is best leuk om te weten hoe jou hoofd werkt en hoe dat komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek de bron. Eet meer of juist minder, kijk of je wel de dingen doet die je echt leuk vind enz enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Realiseer je dat iedereen doodgaat, ook jij zelf. Als je dat lukt is je chagrijigheid verleden tijd, ik verzeker je dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar de huisarts gaan.
Negatief humeur heeft vaak een oorzaak, het kan bijvoorbeeld zijn dat je iets binnenkrijgt waar je niet tegen kan. Of dat je tekorten hebt.

Als je lichaam niet lekker gaat spiegelt zich dat direct in je stemming, zeker als je je er niet bewust van bent dat het niet lekker gaat in je lichaam.

Glutamaat is bijvoorbeeld iets wat vreselijk veel voorkomt in producten maar waar echt niet iedereen tegen kan, en het kan je best chagrijnig maken.

Probeer verschillende dingen uit, kijk of je een patroon ontdekt in wat je binnen krijgt en je gevoel.
Ga een tijdje puur eten als je niet zo snel iets kan vinden en kijk of dat effect heeft, zo niet dan weet je dat je elders moet zoeken.

Wees niet boos of ontevreden over jezelf, het is een manier van je lichaam om aan te geven dat er iets mis is, daar moet je niet 'gewoon' overheen walsen, het overkomt je. Luister naar jezelf, je eigen gevoelens en neigingen.

Veel mensen luisteren niet naar hun lichaam en kweken daardoor gunstige omstandigheden voor ergere ziektes.

Succes met je zoektocht.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij glutamaat gaat het om de vrije vorm waar niet iedereen tegen kan niet om de gebonden vorm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tekort aan vitamine B12 kan het ook door komen, ik heb dit zelf ook gehad en is lastig om mee te leven.

Gelukkig is het wel snel en simpel op te lossen mocht je dit hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag jezelf best een beetje voor de gek houden, als je een hekel hebt aan je chagerijnige humeur, doe je gewoon alsof je vrolijk bent. Je zult merken dat je ook echt vrolijker wordt als je vaker lacht.