kan ik mijn oren op 1.2mm laten piercen en er dan meteen mini tunnels in laten zetten?

ik wil graag tunnels in beide oren en ik wil ze zelf gaan rekken.
ik vorg me alleen af of ik om mee te beginnen dan bij een piercer mijn oren kan laten piercen op 1.2 mm en er dan tunnels van 1.2 mm in laten zetten zoals op de foto.
als dit mogelijk is heb ik nog een vraag, word dat dan met een naald gedaan of hoe gebeurt dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet, je moet een gewone piercing laten zetten, wachten totdat deze geheel genezen is en dan kun je gaan oprekken, dat doe je met 0,8 of hooguit 1 mm. Het stretchen van oren kost tijd en geduld.