Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan het niet verklaren,maar ik heb een hekel aan een vorm, namelijk ovaal. Zijn er meer mensen die zo'n rare afwijking hebben?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ja, zoiets.. ik heb meer bij elk figuur (simpele figuren, zoals een ovaal, zoals jij zegt) dat ik een karakter er in zit: het ene figuur ziet er dreigend uit (bijvoorbeeld een.. driehoek?) de andere liefdevol (hartje natuurlijk) en zo heb je dat ook bij kleuren. En bij jou is het zo dat je een hekel hebt aan een bepaalde vorm, namelijk ovaal en zo heeft iedereen wel een hekel aan iets, een bepaalde vorm, denk ik. Maar hoe ver gaat jou 'hekel hebben aan' ???
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan er amper naar kijken.
Kan het met voorstellen, het is veel mooier als het afge-rond is..;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb als er in een serie (Friends ofzo) zo'n genante situatie aankomt altijd de neiging om weg te gaan of de TV ergens anders op te zetten. Ik weet niet waarom, maar ik vind genante situaties in films of series nooit leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plaatsvervangende schaamte
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uhuh... Seinfeld was er ook heel goed in...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat ja, plaatsvervangende schaamte. En heb geen idee waarom, want ik schaam me echt nooit ergens voor (nu doe ik ook niet al te wild :P)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik loop altijd weg bij bijvoorbeeld smerige voetbalovertredingen, waarbij knieën dubbelklappen en dergelijke.
Maar ik weet niet of dat een afwijking is...
Ja natuurlijk, iedereen heeft wel zijn vreemde dingen.
Ik heb er zat, zal ze niet allemaal noemen, het is ook best lastig ze zo één-twee-drie te bedenken welke het dan zijn.
Maar bijv: ik krijg de rillingen van knieën. Van die hompige stukken vlees, jak!
Of te lang naar een woord kijken kan ik ook niet tegen, dan wordt het zooooo lelijk of raar, alsof het geen woord kan zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan NIET kijken naar die reclame van Dosign Engineering. "I am a Dosigner!" Echt heel erg sneu. Die acteur moet wel de volle lading van zijn vrienden hebben gekregen... hehe
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding