Is het verstandig om 2 verschillende haarkleuren van dezelfde merk samen te voegen?

Schwarzkopf lichtbruin 60
Schwarzkopf donker goudbruin 77

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Zou het niet doen als ik jou was. Kan t zomaar gebeuren dat je dadelijk een hele rare kleur in ja haar hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kun je doen als je de ene te licht en de andere te donker en of te rood vindt, je moet echter wel iets weten van kleuren om te gaan mengen, omdat het anders heel anders uit kan vallen als de bedoeling is, 2 kleuringen van hetzelfde merk mengen is geen probleem, bel even naar de klantenservice van Schwarzkopf welk resultaat je kunt verwachten bij jouw huidige haarkleur als je ze zou mengen.
Er staat een telefoonnummer op de gebruiksaanwijzing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met deze twee kleuren is het geen enkel probleem.

Bron? Ervaring!