Hoe komt het icoon 'verwijderen' op het bureaublad van de ,laptop?

Ik heb op het buraublad een icoon dat plots verschenen is. 'Vérwijderen' heet het. Ik denk dat het verschenen is tijdens het rechtsklikken. Bij het opnieuw starten van de Lap is het weer weg. Het icoon verschijnt door alle schermen heen. Ik heb W7 en IE 8 (als dat wat uitmaakt)
Is dit een vorm van inbranden?

Toegevoegd na 2 uur:
nee, ik heb een plaatje erbij gedaan. Dit dingetje is geen normaal icoon, dit komt echt DOOR alle schermen heen. Hte is heel irritant. Dit is geen standaard bureaublad icoon

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Klinkt alsof uw computer traag wordt.
Als je dit afloopt zou het moeten zijn opgelost als het hieraan lag.
http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=34281

Voor ondertussen: probeer te klikken op het knopje (als hij vraagt of je het zeker weet of je het wilt verwijderen op nee klikken) en dan naast het knopje klikken, misschien werkt dit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gebruikte computer wordt altijd traag na een tijdje.
En wanneer verschijnt dit knopje precies?
Het is het tenminste waard om deze stappen op te volgen:
http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=34281 Deze gebruiken is ook handig:
http://www.geekstogo.com/forum/files/file/187-tfc-temp-file-cleaner-by-oldtimer/
Dit haalt onnodige tijdelijke bestanden weg.
Als het programma na draaien zegt dat je opnieuw moet opstarten, dan moet je dat ook doen ;)