op nds welke flashkaart zodat deze geüpdatet kan blijven?

ez flash V versie 1 werkt niet met de updates op de nieuwe spellen.
zoek nu een ander kaartje denk aan r4 maar is die wel goed te updaten naar de nieuwe spelletjes? of kan ik beter de niet orginele sdhc kaart ervan nemen?
of een ander?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bedoel je dat je met het kaartje wat je nu gebruikt, geen spelletjes kan spelen.
Heb je een DS(L) of een DSi (XL).

Als je een nieuwe(half jaar geleden) hebt gekocht staat daar een update op, die (bijna) alle kaartjes blokkeert, waardoor je dus niet kan spelen op je flashcard.

Als je een DSi (XL) hebt, een nieuwe, is dat het zelfde geval als hierboven, maar als je redelijk vroeg gekocht hebt, moet je vooral NIET System Updaten!!

DIe zet er een bestand op, wat je er nooit meer uit krijgt, wat (alle) flashcards blokkeert, je zult dus moeten wachten totdat er mensen zijn met kaarten die deze blokkade omzeilt.

Dat is er (voorlopig) niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat om ezflashV kaartje van collega die versie 1 is ik heb zelf de zelfde kaart versie 2 de updates werken wel daarop op de versie 1 niet,het is voor een gewone ds.
systeem zelf is niet geupdate .
Ik ben bang dat er een ander kaartje gekocht moet worden ik had zelf eerder een n5 die geen updates meer uitbracht en ik heb toen ook een ander kaartje maar gekocht.
ik vraag me af welk kaartje ik dan het beste kan kopen, r4 orgineel, of de niet orginele sdhc kaart, of een andere ik wil wel een bekende waar updates van bljift komen vandaar dat ik voor r4 wil kiezen . maar ik wil graag ook mening van mensen die er een betere kijk op hebben dan ik.. of iemand moet een tip voor update van de ez flash hebben...