Het is de vraag of de knop zelf kapot is of de contactpunten op je moederbord. Als je een beetje handig bent kun je de pc open maken en de kabel vanuit je powerbuton volgen. Je komt dan bij 2 contactpunten uit op het moederbord en deze kun je met de punt van je schroevendraaier kort verbinden. Of je vervangt je schakelaartje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even een kanttekening: zorg dat je met de schroevendraaier alleen de juiste punten raakt en met belijd!! Ivm eventueel beschadigen of kortsluiting
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De knop ligt er in zijn geheel uit, is reparatie mogelijk ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, http://www.aliexpress.com/item/50pcs-Power-cable-and-button-switch-for-pc-replacement-on-off-switch-reset-computer-Free-shipping/615124636.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik begrijp dat alleen de knop kapot is. Laat dan iemand die kan een gaatje kan boren en kan solderen een nieuw drukknopje ergens in/op de kast monteren. De kans dat het op de plek van de oude knop kan is klein. Om het e.e.a. werkend te krijgen is verder doodsimpel.
Als je in de buurt woont, laat het dan maar weten.