Kan je zien welke pc afdrukt in een klas?

Volgens mijn lerares kan je zien welke pc van de 20 (klaslokaal) afdrukt. Want er is een lolbroek , die de hele tijd zit te drukken. Kan je dat zien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet hoe het bij jouw op school zit, maar bij mij kunnen ze van elke computer zien welke programma's open staan en kunnen ze ook meekijken op je scherm. Het is vast ook mogelijk om te zien wie er print.

Het beste antwoord

Meestal is dit wel mogelijk ja. Ligt er nou net aan wat voor printer het is.

Elke computer heeft een eigen identificatie en die is af te lezen :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het een netwerkprinter is, kun je (in Windows)in het Afdruktakenvenster van de desbetreffende printer zien wie de eigenaar is van de printopdracht.