Hoe stel je firefox in als startpagina ?

wanneer je de werkbalk ongewild hebt verwijderd waar extra, enz. werden vermeld ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Klik eens op de toets F10,als het goed is verschijnt je menubalk nu wel.
Ga er op staan met je muis en vink menubalk aan,nu heb je je menubalk weer terug.
Hierna kan je firefox op de normale manier als startpagina instellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bovenaan je toetsenbord zitten allemaal functietoetsen.
Er is er ook eentje die heet: F11.
Druk die eens in.
AWM
14 jaar geleden
Met de rechtermuisknop op de internetsnelkoppeling drukken en vervolgens op het balkje eigenschappen klikken,dan bij algemeen de link naar firefox invullen en toepassen en ok...!
Als je even systeemherstel doet op zoek naar de dag voordat je de menubalk hebt verwijderd dan komt deze weer terug.