Hoe zwerfend profiel gebruiken met wifi?

beste
ik heb een windows domein waar iedereen een zwerfend profiel heeft maar de laptop's met wifi worden niet gesyncroniseerd maar de pc's met LAN verbinding wel kan ik dit oplossn?

emiel2006
3 jaar geleden
Maar het is normaal gezien toch mogelijk om met een laptop op een zwervend profiel te gaan

Antwoorden (1)

Ik zou aanraden om 'folder redirection' te doen via DFS Namespace, een roaming profile is een hele lelijke oplossing, en eigenlijk niet te doen over Wifi, want je hele profiel wordt gekopieerd tijdens inloggen / uitloggen, mensen met een laptop via wifi worden dat op den duur een beetje beu.