Wat is de beste laptop voor maximaal 550 euro ?

Ik wil een nieuwe laptop kopen en mijn budget is maximaal 550 euro.
Ik wil de laptop gebruiken om gewoon filmpjes te kunnen kijken en dat soort dingen.
Ik wil graag dat ie Windows software heeft en een webcam.
En ook een grote scherm.
Weet iemand welke laptop ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Elke nieuwe laptop lijkt mij al geschikt als hij standaard met windows 7 is uitgerust. Dan is het systeem oke en heb je al standaard programma's. Vaak is een Packerd Bell of Acer goedkoop en standaard voldoende uitgerust. Hoef je alleen maar prijsvergelijken op bijv. prijsvergelijk en te kijken naar beeldscherm en levensduur van de batterij want die is bij een laptop toch wel van belang. Als je een winkel in de buurt binnen kan lopen voor service is ook wel handig, dan heb je hem meteen en kan je terug. Vaak is er een Dixon of Dynabyte etc. De opgenoemde merken kan je vrijwel bij elke grote zaak vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Mijn pa heeft laatst de 'HP G62-b97ED' gehaald, werkt als een trein en de prijs was €499,- bij dynabite als ik het me goed herinner.

Toegevoegd na 3 minuten:
Even de belangrijkste specs op een rijtje:
- 4 GB RAM
- 500 GB harde schijf
- ingebouwde webcam
- 15,6" inch
- Dual core processor 2.2 GHz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou de bovenstaande laptop opzoeken bij prijsvergelijker ofzoiets want dynabite is namelijk erg prijzig, ook kun je bij zulk soort websites ook soort gelijke laptops vinden, voor jouw zijn de volgende specs belangerijk:
- 256 mb videokaart of hoger
- 2 gb ram of hoger
- 2,75 gHz of hoger
Suc6 voor vragen zet maar n reactie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem sowieso een Core i5 processor, en een minimale ram van 4gb en nog een goeie videokaart van 1 gb en je zit goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als jij deze combinatie kunt vinden voor 500 eu Incl. dan ben jij de man! Geschikt oooofff --> ongeschikt we gaan het zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha je hebt gelijk, maar wellicht dat je tweedehands wat kan regelen? Ik zou kijken op marktplaats.
Laat je niet verleiden voor een goedkope acer of packerd Bell. Krijg je spijt van. Neem asus bijv k72 serie. Core2duo en 4 gb geheugen is voldoende. Dat verhaal van i5 slaat nergens op, daar je dan in een ander budget komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad je aan even op tweakers.net(bron) te kijken zij hebben een hoop laptops staan met een ongelooflijk goede zoekfunctie. Ik heb even wat parameters ingevoerd voor je. Wat versta je onder een groot scherm?

Toegevoegd na 6 minuten:
Asus toegevoeg bron 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HP Probook 4520s.

Bekijk de Link voor de specs! hij is hier 30 eu duurder dan jouw aangegeven bedrag, maar hij is een stuk goedkoper te vinden.. beetje rondsnuffelen!

Review:

positieve kanten:
Heb zelf 75 probooks geinstalleerd voor een bedrijf, zelf was ik er erg content mee. Snelle hardware, mooie prijs en een zeer stevige behuizing.(Staal) Er zit werkelijk alles op wat je maar wilt hebben, DVI, HDMI, VGA, 3x USB, 1x SATA. Makkelijk uit te breiden naar een extern beeldscherm, alle drivers worden continu geupdate door HP. Erg makkelijk up en downgraden van operating system.. er worden namelijk nog steeds drivers voor windows xp gedistribueerd. kortom, een goede laptop en zeker voor de prijs.

Nadelige kanten:

De laptop geeft af en toe een statische schok door de stalen behuizing. gebeurt heeeel af en toe. HP heeft de nare gewoonte om een heleboel rotzooi te installeren op je Laptop waardoor hij vanuit HP naar jouw huis al zo traag is als dikke stront. een eigen herinstallatie met je eigen operating system is dus een aanrader maar, dit houd je bij veel merken.

Hoop dat je er wat aan hebt. Bij vragen hoor ik het graag.

Toegevoegd na 17 uur:
staal --> metaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behuizing van staal?! Zo elke dag een training als je laptop wilt meenemen. Het is gewoon aluminium of "hoogwaardig plastic". En voor die prijs en uiterlijk is het "hoogwaardig" plastic. Maar je hebt helemaal gelijk dat het voor die prijs een prima laptop is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik bedoelde metaal. haha ja ben geen metaal bewerker oid. :p Bedankt voor het aangeven!
Kijk vandaag op www.ibood.nl aanbieding is alleen vandaag geldig. Site is betrwouwbaar.