Welke health, voeding en fitnessapps heb je allemaal en wat kun je er allemaal mee?

b.v. als ik wil beginnen met hardlopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Watvoor apps? Voor een telefoon, zo ja welk merk? Of zoek je meer gadgets die je bij je kunt dragen? Je vraag is niet geheel duidelijk.
Ritsuka
12 jaar geleden
ik vind zelf de Nike Training app voor iPhone en iPod erg fijn. Maar wat zoek je precies?

Antwoorden (2)

als je wilt beginnen met hardlopen kun je je beter focussen op goede schoenen, veel drinken en goed en divers eten (denk aan pasta's), en een flinke dosis discipline! back to basic is beter als pilletjes poeders en shakes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt de stappenteller die telt hoeveel stappen je hebt gerend