Wie weet een gratis virusscanner die ook echt virussen verwijdert . ?

Ik speel veel spelletjes en ik krijg veel virussen binnen en zelfs zoveel dat mijn games laggen ( traag gaan ) ik heb 2 virusscanners gedownload AVG en Spyhunter, maar als ze klaar zijn met scannen en vragen ze wil je alles deleten? klik ik op OK dan staat er je moet de hele versie kopen.. en daar heb ik even geen geld voor weet iemand een gratis virusscanner die ook ECHT virussen verwijdert?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
AVG antivirus free werkt gewoon, ook verwijderen van gevonden virus is geen probleem in gratis versie.
Ritsuka
9 jaar geleden
Van spellen spelen krijg je geen virussen, je download ze blijkbaar illegaal.

Antwoorden (2)

Heb je hitman pro al eens geprobeerd?
Werkt perfect bij mij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
avast antivirus is ook een aanrader

was vroeger betaald met het eerste jaar gratis en het 2de jaar kon je dan een gratis code opvragen dormidddel van bijv een 2de emailadres. maar keek net en het is tegenwoordig gratis.

hoop dat dit je verder helpt.