Macdonalds voordeelbonnen niet geldig in combi?

De aanbiedingen staan op 1 fel die je moet uitknippen.

Die zijn dan toch wel met elkaar geldig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De tekst is te klein om de specifieke voorwaarden te lezen maar ik weet wel zeker dat daar heel duidelijk op staat wat kan of niet want Mcdonalds houdt van duidelijkheid ;-)

Je kan volgens mij alles combineren wat je wenst maar je zal elke keer het bedrag betalen dat op zo'n bon vermeld staat.
Dus je kan volgens mij niet én een menukorting hebben en binnen dat menu ook nog eens de drankkorting en de frietkorting.

Maar maak het jezelf makkelijk en vraag het na bij Mcdonalds zelf.

Laat het vooral Smaken!
En laat je eetlust niet beïnvloeden door het prijskaartje dat er aan vast hangt.
Ook fastfood en fastfood personeel moeten nu eenmaal betaald worden, toch?

Fijne dag nog!