hoe maak ik zelf koolhydraatarme muesli?

Het liefst ook met niet al te dure ingrediënten.

En waar vermeng ik dit het beste mee, yoghurt of kwark o.i.d.?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt geen muesli eten als je koolhydraatarm ontbijten wilt. Want het hoofdingrediënt daarvan is graanvlokken, dus koolhydraten.

Er is in de grote supermarkten koolhydraatarm brood te koop. Maar je kunt beter fruit eten, behalve bananen en druiven. En een omelet, eventueel met kaas. En een schaaltje yoghurt of kwark. Daar kan je nog wat noten aan toevoegen: amandelen, cashewnoten, hazelnoten, macadamia's, paranoten, pecannoten, of walnoten. Eventueel zoeten met honing.
Amadea
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Noten met yoghurt of kwark vult zeker goed.