Nee dit is niet aan te raden.

Snot of CRD bij kippen is een chronische ademhalings ziekte met ontstekingen veroorzaakt door door het mycoplasma bacterie. Kippen besmet met deze aandiening dienen apart te worden verzorgd, vermijd contact met andere dieren en andere preventief behandelen

sporen van de bacterie kunnen door het lichaam gevonden worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar is het antwoord op de gestelde vraag? Spijtig maar van mij een -
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eerste woord: Nee geschikt hangt van meer af van de kip en graad van besmetting de reden staat eronder Het afraden is niet weten in hoe, waar en hoever het de kip heeft aangetast en wat deze nu nog meer meedraagt. Dat behandeld een dierenarts. En ik wil ook niet dat er een dier wordt weggegooid of iemand een besmetting ofloopt. Zonde