Welke voedingswaren kun je in het openbaar met de hand zonder bestek op eten zonder dat het raar of niet netjes overkomt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Patat
Boterham
Fruit (denk aan banaan,appel etc)
Snoep
Kippenpoot (hier kun je over twijfelen, in een restaurant zou ik het niet doen).

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb een site gevonden met info over het met handen eten in een restaurant (ook openbaar). Want over het algemeen is toegestaan is:
Gamba's, oesters, kreeft, asperges (mag je eigenlijk niet in stukjes snijden) brood, vlees met botjes (kluiven mag dan weer niet).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

lekkere haring met uitjes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hebben ze dat ook in Italie?
+1 omdat het zoooo lekker is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee jammer genoeg niet...
hier gooien ze de haringen terug, dus soms vraag ik ze, dan maak ik ze schoon en uitjes erbij..de italianen lusten het niet en trekken allemaal een vies gezicht..maar ik vind het heerlijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...
koekjes
saucijzenbroodje
Broodje worst
ijsje
Fruit dat niet geschild dient te worden
Haring
Ontbijtrepen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in een restaurant kun je in principe ALLES waar een BOT in zit met de handen eten. Patat is een eigen keuze maar wordt doorgaans wel met een vork gegeten.
Als het om snacks gaat zijn je handen het beste bestek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna alles van de McDonald's.

Toegevoegd na 40 minuten:
en bamiballen natuurlijk.
bamibal
13 jaar geleden
Hamburgers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pistoletjes
Kleine pizza's
Fruit
Ijs
Mars, snicker enzv
Rookworst van de Hema
Broodje Shoarma (Pas op voor de saus!)
Eigenlijk alle snacks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Broodje gezond.
Maaltijdsalade.
Dürüm Dönner.
Pizzapunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kibbeling :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
taco's en tortilla's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bij een automatick bent mag je alles met jou handen eten wat uit de muur komt .