Als ik de hoofdprijs van de staatsloterij win, mag ik die dan in 1 euro muntstukken laten uitbetalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee want dat zal over de bank betaald worde. En 27.5 miljoen keer een euro overmaken zullen ze niet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met het 27,5 miljoen keer overboeken van een euro, heb ik nog steeds geen euro muntstuk in mijn hand, hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat klopt
maar ga je met een brinks auto dan om het op te halen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat gaat met één brinks auto niet lukken, het gewicht van één euro is 7.5gram,
dan kom ik (zonder kosten) uit op 206250 kg, dat is 206 ton. Ongeveer 10 volle zware vrachtwagens..
Dat zou wel eens een probleem kunnen worden voor de vloer en zelfs voor de fundering.
Daar zitten kosten aan verbonden, maar aangezien je miljonair bent kun je dat best betalen! Maar praktisch is het niet, zoveel zullen ze niet hebben, dus moet je naar verschillende banken gaan om bedragen in euro stukken aan te vragen. Wat een gedoe! maar je kunt wel daarna a la oom Dagobert een duik in je berg geld nemen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De loterij is verplicht uit te betalen in wettig betaalmiddel; een bakker kan jou toch ook niet vragen om tweehonderd losse centen voor zijn brood te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben bang van niet maar ik zal het vanavond proberen en het je dan laten weten haha