Heb ik ook recht op km vergoeding als ik met iemand anders mee rijd?

Ik ben vanaf september bezig met een opleiding,dit doe ik via mijn werkgever (cao vvt) ik ga een maal in de twee weken 2 dagen naar school.
Ik rij vanaf het begin mee met een collega en medestudent. Voor de km die gereden worden is er een vergoeding per km. Omdat ik niet rij en mee rij met iemand ben ik van mening dat ik geen recht heb op km vergoeding,maar anderen zeggen dat ik dat wel heb (wie controleert jou of jij met een ander mee rijd is de mening van anderen)
Ik wil op geen enkele manier misbruik maken van deze situatie,ik ben al erg blij dat ik de complete opleiding vergoed krijg van mijn werkgever.
Maar hoe zit het nou eigenlijk,kan ik ook aanspraak maken op die km vergoeding? (ook al is het alleen maar om mijn collega de helft van de benzine kosten te betalen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, je hebt gewoon recht op km vergoeding.
Het nette om dan te doen is om die aan je 'chauffeur' te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Perfect geantwoordt +++