waar staat je sofinummer op je paspoort?

ik heb het nodig om wat in te vullen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
36.3K

Antwoorden (3)

Dat staat achter je geboortejaar.
Plaatje bij antwoord
Amadea
11 jaar geleden
Het SOFI-nummer heet tegenwoordig BSN, het Burgerlijk Service Nummer. Op een Nederlands paspoort staat het vermeld op de regel achter je geboortedatum, kopje 10: persoonsnummer / personal no. / no. personnel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het nummer van uw paspoort staat voorin uw paspoort (onder het kopje 'documentnummer'). Het nummer is tevens in iedere pagina van uw paspoort in gaatjes geperforeerd. Voorin uw paspoort vindt u tevens uw burgerservicenummer (bsn, sofinummer) onder het kopje 'persoonsnummer'.