Ik heb een verkeerd advies gehad in de winkel, kan ik mijn product nog ruilen?

Ik ben afgelopen vrijdag voetbalschoenen gaan halen in de stad. Ik paste eerst maar 45, deze was te klein. Toen vroeg ik of ze 45,5 hadden. Die hadden ze niet, dus paste ik 46. Ik vond 46 wat ruim zitten maar de medewerker verzekerde me dat 46 goed was. Nu na 2 keer er op getraind te hebben krijg ik blaren op mijn hiel van de schoen. Wat moet ik nu doen? Kan ik mijn geld terug krijgen of ruilen voor een wel goed passende schoen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is vaak ook zo dat je nieuwe schoenen nog even moet inlopen en dat ze daarna pas beter beginnen te zitten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn zoon had bijna het zelfde verhaal. Je krijgt een ja/nee verhaal in de winkel. Gelukkig kreeg mijn zoon het geniale idee om er inlegzooltjes in te doen en toen pasten de schoenen perfect ging ook om een halfe maat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij voetbal schoenen heb je eigenlijk bijna altijd blaren. Dat is vevelend maar dat is nou eenmaal zo. Je past ze dan wel

Het beste antwoord

Ga terug naar de winkel met je schoenen en de bon, vertel wat er is mis gegaan, hopelijk is de verko(o)p(st)er die jou de schoenen heeft verkocht ook aanwezig en wil hij/zij jouw verhaal bevestigen, in dat geval heb je recht op een oplossing van de winkel, ofwel passende schoenen, of je geld terug, bevestigd de verkoper jouw verhaal niet, dan wordt het moeilijk, dan kun je een brief, met jouw klacht naar het hoofdkantoor, of de directie sturen en hopen dat zij jouw klacht serieus nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou wel kunnen ruilen, als het bon nog geldig is. Als er op het bonnetje bij staat dat je geld terug kan krijgen, dan zou dat ook van toepassing moet komen.