ik heb via click and buy whatsapp gekocht, woensdag de 24e maar het is nog steeds niet van mijn bank afgeschreven wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zal zeggen wacht nog een weekje en anders moet je echt iets doen!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem contact hierover op met de beheerder van deze site, als je te laat betaald kunnen er extra kosten worden gerekend, kijk nog 1 keer goed je bankafschriften na, kun je echt niets vinden, dan zal er iets met de betaling fout zijn gegaan, in dat geval opnieuw betalen en dan maar hopen dat het goed gaat.