Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Voor mijn werkstuk branche en assortimentskennis moet ik weten wat het omzetaandeel in procenten in z'n algemeenheid is voor de zuivel en de vlees afd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Misschien is dat best een beetje te gokken aan de hand van je eigen koopgedrag. Zuivel is heel breed (kaas, yoghurt, melk, boter, toetjes, eieren etc.)
Als ik zou moeten gokken dan denk ik zuivel 20-30%
en vlees 10-20%

Ik weet niet wanneer je werkstuk af moet zijn, maar waarom gewoon niet een mailtje aan een paar supermarkten? (Jumbo, AH, Dirk etc.) Ze zitten allemaal op internet, en overal kun je via de mail contact opnemen met de klantenservice. Als je 5 supermarktketens mailt, zul je best één antwoord krijgen.
Precieze omzetcijfers zullen ze niet zo graag geven denk ik, maar een indicatie lijkt mij geen enkel probleem.

Ook kun je het in je eigen supermarkt even aan de bedrijfsleider vragen. Als je uitlegt waarom je het wilt weten, zal hij je best willen helpen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding