Naar Wapenveld op de Veluwe op de lokatie waar ik je ooit heb ontmoet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Dan ga ik leven... Maar dat deed ik al... Dus ik doe eigenlijk niet anders dan ik altijd al doe...

WOW...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk uitrusten, zwemmen, duiken, snorkelen en van mijn gezinnetje genieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klinkt heerlijk, hoop dat het ook voor jou echt zo zal zijn!
Werken en naar twee weken naar Miami.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat je bedoelt: NA twee weken naar Miami?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oja, wilde eerst schrijven "Werken en naar Miami". Toen bedacht ik me en veranderde het in "Werken en twee weken naar Miami" maar zo te zien vergeten die eerste naar weg te halen.
zwemmen, lezen ,fietsen ,koken , zwemmen, fietsen, apero, koken, siesta, zwemmen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op vakantie naar Denemarken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar Parijs, Disneyland en lekker op het strand liggen, ow en nougat kopen!!(en opeten)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boeken lezen, heel veel boeken heerlijk!! Verder genieten van de omgeving en het lekkere eten. En waar ik me het meest op verheug zijn de Franse schimmelkaasjes. Mmmmmm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werk zoeken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weekje Oostenrijk

en heel veel lezen!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werk door, neem later pas wat vrij. Misschien dat ik wat met m'n deeltijddag ga schuiven om hier en daar een langer weekend te pakken, of een handjevol (halve) dagen opneem.

Ik heb mijn vrije dagen nodig voor in December, dus ik moet nu even doorbijten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik prijs me gelukkig dat ik altijd vakantie heb........
ik ben me er doorgaans niet eens van bewust wat voor dag het is, laat staan dat ik me er in verdiep wat ik zou gaan doen op die dag. Wél vraag ik me vaak af hoe ik alles deed toen ik nog werkte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Héérlijk samen met mijn lief en hond naar Italië, een week lang genieten van de zon en lekker uitrusten, héérlijk, ik ben er zooooo aan toe!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel zien en veel doen. Een lange rondreis maken over een ander werelddeel.
Meedoen aan allerhande excursies.
Alleen het raften sla ik dit keer na twee eerdere pogingen over. Eerste keer tot de ontdekking gekomen dat je ook wel kunt verzuipen als je prima kunt zwemmen. De tweede keer de banden in mijn duim finaal afgescheurd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pljeskavica eten, Rtanj bezoeken, zwemmen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twee weken Normandië. Twee van de kids (11 jaar) zijn erg geïnteresseerd in de tweede wereldoorlog, dus daar een en ander aan cultuurgoed bezoeken.
Verder zitten we gewoon in een groot park met zwembad en veel glijbanen. Heerlijk!