Ik heb mijn arm gebroken , een zogenaamde radiuskopbreuk! Weten jullie na hoeveel tijd ik mijn arm weer kan gebruiken?

Hebben jullie tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Heeft de arts dit niet verteld?

Het beste antwoord

Radiuskopfractuur

Duur
De duur van de genezing bedraagt 6 weken.

acutezorgregiooost.nl/documents/protocolsteunenbewapparaat20100820.doc

Dit staat weliswaar in de info, maar het beste is dat je luistert naar je arts en fysiotherapeut. Zij hebben de exacte gegevens. Als je het niet meer weet wat de arts heeft gezegd hierover, bel de secretaresse dan nog even. Het is heel belangrijk dat er goed mee wordt omgegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Das niet zo best. Kan maanden duren en meerdere weken fysio. Je moet toch revalideren. Het is geen gevalletje gips erom, gips eraf en klaar ben je. Pas dán begint je herstelperiode. Volgens mijn info dan.... Beterschap!