Hoe hangend vel (voornamelijk benen) door afvallen wegkrijgen zonder plastische chirurgie?

Ik heb hier vele last van sinds ik ben afgevallen en het stoort mij eigenlijk wel. Is het nog wel strak te krijgen? Eventuele oefeningen (in je slaapkamer)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee het is niet mogelijk, ik heb het gevraagd bij mijn sportschool.

Ik heb het bij mijn buik, bovenarmen, borsten, en bovenbenen.

Een operatie kan ik niet betalen dus ik leer er mee leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

niet mogelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ooit van een afvallende zwaargewicht gehoord dat deze advies kreeg om tijdens en na afvallen veel vis te eten. Het zal je hangend vel niet laten verdwijnen, maar wellicht is het een methode om het enigszins te verminderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elsje , je vel is uitgezet .Krijg je alleen maar weg via 'n chirurg. Het vel heeft zich aangepast aan 'n groter volume .En dat heb je niet meer .