Vreemd blaasje op huig, veel slijm in keel en veel hoesten.

Weet iemand wat dit kan zijn. Ik heb er nu een paar dagen last van. O.a. veel hoesten (waarschijnlijk omdat ik erg veel slijm in mijn keel heb zitten) en moeilijk kunnen slikken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Orale seks gehad lately misschien? Wat ik niet hoop voor je natuurlijk...maar kan ook....effe langs de doc...lijkt me verstandig...ook al is het maar een keelontstekinkje.

Antwoorden (3)

LIjkt me een zeer heftige keelontsteking.
Hiervoor kun je antibiotica halen bij de huisarts.
Een milde keelontsteking kan vanzelf over gaan, maar als het zo heftig is moet je echt even langs de huisarts gaan. Die schrijft dan waarschijnlijk antibiotica voor.
Wat je zelf kunt doen is veel slikken, drinken.
Ook al doet het pijn, proberen de boel aan de gang te houden. Dan hebben de ontstekinkjes minder mogelijkheid om rustig door te groeien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt me een keelontsteking om meteen mee naar de huisarts te gaan.
Niet proberen op te lossen met huismiddeltjes, waarschijnlijk zal je een antibioticakuur moeten hebben.
Beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn de verschijnsellen van een keel ontsteking mischien kun jer iets in terug vinden De keelamandelen (twee amandelvormige klieren in de mond- en keelholte) zijn opgezwollen en vuurrood. Soms raken ze elkaar bijna. Ook kunnen witte vlekjes op de keelamandelen of achterin de keel voorkomen. Je kind kan hees zijn en veel last van hoesten hebben. Er zijn pijnlijke opgezette halsklieren ook als na twee dagen de pijn erger word