Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat voor onderzoeken krijg je vóór een borstverkleining?

Wat voor onderzoeken moet je ondergaan voordat je een borstverkleining krijgt.mammo dat weet ik,maar hoorde ook van een maagonderzoek,en daar zit ik nu niet echt op te wachten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
647
jodyenboyke
12 jaar geleden
Bij een verder gezond iemand gaan ze echt geen maagonderzoek doen hoor. Daar zou een andere reden achter moeten zitten. Plastisch chirurg doet lichamelijk onderzoek van de borsten en geeft uitleg en verder wellicht een Mammo en zoals voor elke operatie wordt er bloed afgenomen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij de bron (hieronder) staat een website, waarop alle onderzoeken en gesprekken, die je moet ondergaan, chronologisch staan opgesomd. Vooraf zullen er aantal zaken geschieden zoals bloedonderzoek, pré-operatieve screening, vragenlijst invullen en medische fotografie. En natuurlijk volgen er een aantal gesprekken met de plastisch chirurg, de anesthesist en de verpleegkundige. Tenslotte zal de plastisch chirurg zich bezig houden met het aftekenen en een zorgvuldige meting. Aangezien de auteursrechten beschermd zijn, durf ik in mijn antwoord geen citaten uit deze website te publiceren. Lees daarom even de hoofdpagina van de website door. En natuurlijk veel succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding