wat voor onderzoeken krijg je vóór een borstverkleining?

Wat voor onderzoeken moet je ondergaan voordat je een borstverkleining krijgt.mammo dat weet ik,maar hoorde ook van een maagonderzoek,en daar zit ik nu niet echt op te wachten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jodyenboyke
12 jaar geleden
Bij een verder gezond iemand gaan ze echt geen maagonderzoek doen hoor. Daar zou een andere reden achter moeten zitten. Plastisch chirurg doet lichamelijk onderzoek van de borsten en geeft uitleg en verder wellicht een Mammo en zoals voor elke operatie wordt er bloed afgenomen.

Het beste antwoord

Bij de bron (hieronder) staat een website, waarop alle onderzoeken en gesprekken, die je moet ondergaan, chronologisch staan opgesomd. Vooraf zullen er aantal zaken geschieden zoals bloedonderzoek, pré-operatieve screening, vragenlijst invullen en medische fotografie. En natuurlijk volgen er een aantal gesprekken met de plastisch chirurg, de anesthesist en de verpleegkundige. Tenslotte zal de plastisch chirurg zich bezig houden met het aftekenen en een zorgvuldige meting. Aangezien de auteursrechten beschermd zijn, durf ik in mijn antwoord geen citaten uit deze website te publiceren. Lees daarom even de hoofdpagina van de website door. En natuurlijk veel succes !