Ja hoor, moet kunnen. Kauwgum bederft niet zo snel, het zal hooguit wat minder smaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat het een TENMINSTE HOUDBAAR TOT datum is, dat betekent dat de fabrikant alles garandeert tot en met die datum en dat je daarna geur, smaak en kleurverlies KAN hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat hierboven staat klopt helemaal. Een THT-datum is eigenlijk voor 90% alleen wettelijke indekking. De meeste producten kun je nog jaren na de THT-datum gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zit gewoon dicht vaak hardloper en verder kun je toch kijken? Ik dacht toch wel dat iedereen wel wist dat je een product even na de THT datum niet zomaar hoeft weg te gooien. Ja vla zal beschimmeld zijn maar kauwgom toch niet. Het ligt aan het product.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met gewone kauwgom zou ik het ook geen probleem vinden, maar ik dacht dat het met deze kauwgom misschien wat anders lag....vandaar mijn vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik eet/drink niks dat over datum is. Kauwgom ook niet. Sowieso is dat hartstikke taai.

Andere antwoorden (1)

Ik zou het weggooien. Bij "ten minste houdbaar tot" klopt het bovenstaande antwoord. Maar bij "te gebruiken tot" zou ik het lekker weggooien