is een politie opleiding lichamelijk zwaar ?

Ik zit nogal erg te twijfelen of ik een politie opleiding wil gaan doen , ik heb namelijk astma en slechte ogen en aan 1 kant hoor ik minder goed , maar buiten dat om , vraag ik me af is een politie opleiding zwaar ? En hoe verloopt zo'n opleiding tot surveillant .

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

als je astma hebt kom je waarschijnlijk niet door de keuring. een vriend van me deed eek veiligheid en vakmanschap(veva), en wilde daarna een politieopleiding gaan volgen. Hij kwam helaas niet door de keuring omdat hij had aangegeven dan hij astma had.

Toegevoegd na 53 seconden:
eek = eerst