Hoe heet dit massage ding en waar kan ik het kopen?

Laatst was ik bij een vriendin en die hd een soort massage ding. De omschrijving: Het heeft een soort handvat en daaraan zit aan één kant allerlei ijzere staafjes in een beetje een bolle vorm. Het is de bedoeling dat je dat een beetje achter op je hoofd zet en dan een beetje bewegen.
Dat ding werkt echt heel goed alleen weet ik niet hoe het heet en waar je het kunt kopen. kan iemand mij helpen en mij vertellen waar ik het kan kopen,.Het is dus een soort hoofdmassage ding.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Bij Float Plaza kunt u nu ook de Prikkel kopen. Dit is een handzaam en stimulerend massageinstrument dat u voor eigen gebruik maar ook als origineel cadeau kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (6)

Ze verkopen ze af en toe bij de Blokker.
Bij de Expo en V&D verkopen ze deze dingen sowieso.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hier maar even, mogelijk bedoel je dit.

http://www.igadgets.be/nl/hoofdmassage-apparaat-de-prikkel

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoelt de Prikkel!

Ik zie ze altijd liggen bij De Tuinen als ik daar kom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij DE TUINEN is ie gewoon te koop. Net als schrubhandschoenen en andere massageproducten.
Niet duur ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien weet je vriendin hoe het ding heet en waar je het kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals jij hem beschrijft zag ik hem laatst liggen en toen heette hij hoofdhuid massagespin.
Dat was bij De Blokker