Is dansen alleen genoeg als workout voor een mooi/getraind lichaam?

een maand geleden
Ikhebgeenidee
een maand geleden
Nee, met alleen de informatie zoals die in de vraag staat. Stijldansen, breakdance? 5 minuten of een hele dag? Op amateur niveau of op topsport niveau?
Wat eet je daarna(ast)?
Pizza en gefrituurd voedsel, rauwkost, koolhydraten rijk of arm?
Ritsuka
een maand geleden
Inderdaad veel te weinig info
Vortexxx
een maand geleden
Koorddansen misschien?

Antwoorden (1)

Nee, dansen alleen is niet genoeg voor een afgetraind lichaam. Daar hoort een heel pakket leefregels bij, onder andere met gebalanceerde voeding en training op alle spiergroepen en voldoende slaap.
Nu kan je met dansen ook heel veelzijdig je lichaam trainen, maar 'dansen en afterparty bij McD' resulteert niet in een mooi getraind lichaam, je zal er meer voor moeten doen.
een maand geleden