Hoe kan ik altijd een pijnloze blaasontsteking hebben?

Hoi.
Elke onderzoek wanneer dan ook aan mijn urine zien ze dat ik een blaasontsteking heb. Hoe kan dat. Maakt niet uit wanneer pijn of geen pijn. Bedraad een chronische blaasontsteking?

Toegevoegd na 15 minuten:
Kan het komen doordat ik 2 keer per dag douche ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Ja dat kan!
Ik loop zelf al 7 maanden rond met een blaasontsteking! Heb al 5 verschillende antibiotica kuren gehad, maar geen een die helpt..
Op dit moment loop ik bij een uroloog in het ziekenhuis en zijn ze onderzoeken aan het doen..
Misschien kun jij je ook laten doorsturen naar een uroloog door je huisarts?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja hoor, dat bestaat. Maar interessanter is, hoe je er van af komt. Misschien is onderstaand verhaaltje van gratisadvieseurs wel interessant voor jou om te lezen?

http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=23604
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan naar chronische blaasontsteking ook andere oorzaken hebben. Een vriendin van mij had ook last van dit probleem, bij haar bleek echter haar eierstok het probleem, hier zat een cyste op die er voor zorgde dat ze telkens weer blaasontsteking kreeg..

Ik zou zeggen, laat je doorverwijzen en kijk wat je er verder mee kan, veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hoeft niet altijd pijn te doen.
Probeer in ieder geval niet van achter na voor te wassen. Dit ivm de bacteriën die vanuit de darmen komen. Verder is het verstandig om pure cranberry sap te drinken. Deze bessen zorgen ervoor dat je minder kans krijgt op blaas ontsteking.
Douchen heeft geen invloed op ontstekingen. Wat wel invloed heeft is sex. Als je een nieuwe partner hebt kan het zijn dat je lichaam niet gewend is aan zijn bacteriën, waardoor je blaasontsteking krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou afraden om antibiotica te gebruiken bij een blaasontsteking. Zelf heb ik mijn blaasontsteking met Colloidaal Zilver behandeld en dat werkt goed!
http://www.denieuwedokters.nl/colloidaalzilvergebruik.html?cPath=24
Maar ik hoor ook heel positieve verhalen over D-Mannose. Een vriendin van mij had vaak blaasontstekingen en sinds ze dit preventief gebruikt heeft ze nergens last meer van!
Zie http://www.schoneblaas.nl/Care-free-D-mannose-poeder-p-16134.html