Als je perongeluk op de knop: "goeie vraag" klikt, kun je dit dan weer ongedaan maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Met een plus of een min duimpje gaat dat wel lukken, maar ik heb net met GoeieVraag geprobeerd en ik zie geen enkele optie op dat ongedaan te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoe maak je een plus of minduim ongedaan dan, volgens jou?
rebecca
13 jaar geleden
ow dat is wel handig dan, wist ik ook nog niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe dan raytje??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik heb het zelf al een paar keer gedaan, had per ongeluk iemand gemind, snel op het plus duimpje gedrukt.
Die -1 werd een +1.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ja dat klopthet is gelukt...tof
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is een goede optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok! wist ik niet, zal ik zeker gebruik van maken.

Andere antwoorden (3)

Als je eenmaal op de knop goeievraag heb geklikt word de vraag bestempeld als goeie vraag.
En krijgt de vraagsteller er een punt bij.
Dit is niet ongedaan te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb 't zojuist zojuist geprobeerd Glennert! En nee, is niet terug te draaien.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, maar maakt dat veel uit? Je hebt de vraagsteller wel blij gemaakt met een punt. Zelf heb je er verder niets aan.