Waarom komen er op sommige vragen (bijna) geen antwoorden?

dan bedoel ik vooral op: mobieltjes, Linux en nog wat andere zaken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat dat in de regel zeer specifieke vragen zijn, waarvoor niet alleen te weinig brede algemene kennis aanwezig is (waak kan de leverancier je niet eens helpen), en ook mensen die een dergelijk apparaat bezitten, hebben maar zelden een dergelijke diepgaande kennis. Bovendien zijn problemen met apparaten meestal dermate gecompliceerd, dat je alleen aan een vraag ook nauwelijks kunt bepalen wat er me mis is ; dan zou je het ding echt in handen moeten hebben.
Normale PC-vragen daarentegen kunnen in de regel redelijk worden opgelost, omdat daar inmiddels vrij veel kennis over is, maar specifieke merken mobieltjes, Ipods, minder voorkomende besturingssystemen en dergelijke, daar is de spoeling gewoon verrekte dun, en mag je blij zijn als er één iemand is die je minimaal op het juiste spoor kan zetten.
Natuurlijk is het de bedoeling van Goeievraag om antwoord te kunnen krijgen op je vragen, maar het is natuurlijk geen technische hulpdienst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

anderen hebben er geen interesse in of weten het antwoord niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat dat vaak vragen zijn over een probleem met zon mobieltje of iets dergelijk.
als je dan wil antwoorden moet je er wel echt wat verstand van hebben.

andere vragen zijn wat makkelijker om een antwoord te vinden en dus in principe voor iedereen beantwoordbaar
14 jaar geleden
Dat zijn de moeilijke vragen en op moeilijke vragen weet bijna niemand antwoord...En dat laat zich dan zien door het kleine aantal antwoorden...

Of het zijn de makkelijke vragen en op makkelijke vragen weet bijna iedereen antwoord... En als dat antwoord gegeven is, dan gaat niemand dat zelfde antwoord nog eens geven, want dan wordt die gewist...

Dus op hele makkelijke en op hele moeilijke vragen komen weinig antwoorden...

Op spirituele- en chatvragen komen heel veel antwoorden... Chatvragen worden gewist, dus als een vraag heel veel antwoorden kent is het dus een spirituele vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat klopt maar ten dele. Ik weet wel vaak antwoorden op moeilijke vragen.