Kan ik zelf een gegeven antwoord verplaatsen?

Zojuist ook weer, ik dacht een reactie op een antwoord te geven maar plaatste het per ongeluk als antwoord. Hoe kan dat dan, uiteraard zonder puntverlies, verplaatst worden?

13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
zoals in de antwoorden al is gezegd, dit kun je zo aan een moderator vragen. Heb ik wel eens gedaan, niet opgelet en de verkeerde knop aangeklikt voor ik begon met typen.
Als je het netjes vraagt en aangeeft dat het een foutje was, veranderen ze het zo voor je.

Het beste antwoord

Je kunt een antwoord zelf verwijderen en dan alsnog een reactie plaatsen.

Als je een reactie plaatst en je wilt die verwijderen dan kan je de reactie melden en verzoeken of een moderator dat wil doen zonder puntenaftrek. Dat kan ook met antwoorden die je niet kunt verwijderen als de vraag al gesloten is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ter volledigheid: Je kunt een antwoord dus niet direct zelf verplaatsen. Dat kan alleen het moderatieteam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
Oké, bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voordat je het antwoord verwijdert, kun je deze eerst even kopiëren naar je klembord, zodat je deze na het verwijderen gemakkelijk als reactie kunt plakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad, goede tip!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(sneltoets CTRL+C = kopieren en dan CTRL+V = plakken)

Andere antwoorden (2)

Van het antwoord een blok maken, je weet wel, daarna met ^C naar je clipboard kopieren, dan knop verwijderen indrukken, daarna naar de andere vraag en dan knop antwoord geven indrukken en in de textbox invoegen met ^V .
Fluitje van een cent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je antwoord verwijdert, ben je dat punt ook kwijt, wat logisch is. Voor een reactie krijg je geen punten, voor een antwoord wel.