Hoe kom je snel aan 5 punten @ goeievraag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, kijk het is je gelukt!!!

Het beste antwoord

Door een antwoord te geven, door een goede vraag te stellen en door veel +jes te krijgen. Maarrr je hebt al erg veel 'goeievraag' punten gekregen zie ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Door een heel goed antwoord te geven, en 4 plusjes te ontvangen. Of gewoon heel snel 5 antwoorden geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door goeie vragen te stellen, bij deze: dit is een goeie vraag! Dus daarom krijg jij van mij punten.

Toegevoegd na 33 seconden:
En door goede antwoorden te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5 vragen goed beantwoorden. Dus geen onzinnige dingen zeggen, want dan word je vraag verwijderd. Dat kost je 5 punten. Als je het heel goed doet, word je vraag ook nog eens extra gewaardeerd en ben je zo over de 5 punten heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of door 5 dagen lang elke dag een keer in te loggen. Het is aan jou of je dat snel noemt... ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door 5 antwoorden te geven
Door waardevolle antwoorden te geven
of door goeievragen te stellen.
Word je antwoord gekozen tot het beste antwoord dan krijg je 10 punten.

Een iets langere methode is door 5 dagen in te loggen op goeievraag.
1x per dag krijg je 1 punt voor het inloggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door snel jarig te zijn. Krijg je d'r zomaar 15........!