Ik wil mijn foto uploaden naar goeievraag, maar er blijft een ding in de rondte draaien

75 bij 75 en maar 4kb groot tovh blijft er een soort klokje rond draaien en plaatst van dat mijn foto/avater er komt.

Toegevoegd na 20 uur:
-UPDATE-- Ik gebruik GoogleChrome als browser. In Internet Explorer blijkt hij wel zichtbaar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ziet er ook wel cool uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je profielfoto staat er hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mij lukte het ook niet een foto te plaatsen en stuurde een bericht naar de moderator, maar heb geen reaktie terug gehad

Het beste antwoord

Waar het ook aan kan liggen is de extensie van het bestand. Bij mij was het zo dat mijn .png bestand niet wilde laden, ik zette hem om in .gif dat over het algemeen wel werkt bij fora en websites als deze.
Het omzetten van afbeeldingsbestanden kun je trouwens heel eenvoudig doen via:
http://www.pictureresize.org/online-images-converter.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Even geduld, komt goed........!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk CTRL + F5 in op het toetsenbord.

Je plaatje moet opnieuw ingeladen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bron? :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ervaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loek geef jij nou die min? Want dit is het enige correct antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor. Als ik een min geef, dan zet ik er een rede bij. Van mij heb je een plus gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke dat is wel netjes van je dat je er een reden bij geeft :) Zouden meer mensen moeten doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antwoord is natuurlijk ook een plus waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een correct antwoord. Bij de gebruiker staat de preloader (het draaiende plaatje) in het geheugen van internet explorer. Met CTRL+F5 haal je het geheugen voor de huidige pagina weg en wordt alles opnieuw geladen. Dan verschijnt voor de vraagsteller ook de afbeelding. Dit verklaart ook waarom andere GV-ers het plaatje wel meteen zien als ze net iets later - voor de eerste keer- de pagina openen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij een plus. Ik had hetzelfde probleem, en heb een tijdje dezelfde vraag gesteld. Probleem opgelost en weer wat geleerd. + dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Is een interessant fenomeen . Bedankt Som voor de toelichting .
Ik heb bijna dezelfde vraag een paar dagen geleden gesteld.
Druk F5

Voila ;)