Waarom blijf ik de boodschap "je moet ingelogd zijn om..." enz. zien op mijn telefoon?

Ik ben ingelogd - dat blijkt uit het feit dat ik deze vraag kan stellen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een ding is zeker, meerdere mensen hebben hier laat van. Dus het ligt niet aan jou telefoon. Het ligt aan deze site zelf. Het beste is om een mailtje te sturen naar hun website, vragen of ze er iets aan kunnen doen.

Antwoorden (1)

Soms vertelt GoeieVraag ons dat we eerst moeten inloggen, terwijl we dat al zijn. Vervelend, want je weet dan even niet wat te doen. Geduld is ook hier een schone zaak, maar even later kun je wel iets doen, posten, een vraag stellen of plussen bv, wat eerst niet kon.

Waarom? Het is een bug , een van de , die hersteld moet worden, begreep ik.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Inekez1
6 jaar geleden
Ik vermoed dat het ook te maken heeft met de instellingen op je eigen telefoon of computer, en/of met je netwerkverbinding. Ik heb er nog nooit last van gehad. Of die bug is alleen tot last bij bepaalde browsers en lust blijkbaar geen apple.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vervelend, want je weet dan even niet wat te doen. Dit is de procedure:
Als je wat aan het tikken bent
Ctrl-A (selecteer alle tekst)
Ctlr-C(koipieer alle tekst)
F5 (vernieuw de pagina)
Klik antwoord of reactie veld aan
Ctrl-V (plak alles tekst) Het is idd een bug die veel voorkomt, zeker als je lang doet over het schrijven van je reactie/antwoord. Een andere mogelijke hulp is het gebruik van Lazarus of alternatieve tekstopslag methodes.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+1 voor MrTomaat, doe ik ook altijd, aangezien ik meestal lang type